ZWROT PRODUKTU

ZWROT PRODUKTU

Aby dokonać zwrotu produktu zaloguj się na Twoje konto w sklepie i kliknij przycisk Dodaj zwrot. Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji odszukaj wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia i kliknij przycisk Twoje konto w sklepie.
Następnie postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie.

CZY MUSZĘ ZAPŁACIĆ ZA ZWROT?

Zwrot przez INPOST (Paczkomaty24)
Wysłanie przesyłki zwrotnej opłaconej przez Sklep kosztuje 9 złotych. Nadając paczkę w dowolnym paczkomacie nie płacisz nic, kwota 9 złotych zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty. Jeśli zdecydujesz się na pozostawienie środków na saldzie sklepu do wykorzystania na kolejne zakupy, koszt przesyłki sfinansuje Sklep.

Zwrot wysłany samodzielnie
Zakupiony towar można wysłać samodzielnie na adres sklepu:
Sklep Obuwniczy TYMOTEO
ul. Warszawska 319 C
42-209 Częstochowa
Koszt takiej przesyłki zwrotnej pokrywa w całości kupujący.

Zwrot dostarczony do sklepu stacjonarnego
Zwroty można dostarczać do naszych sklepów stacjonarnych.

 

INFORMACJE PODSTAWOWE
  1. Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie, który owiń dodatkowo papierem do pakowania, lub folią. Prosimy nie bezpośrednio oryginalnego pudełka taśmą.
  2. Kliknij Dokonaj zwrotu i wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  3. Wybierz formę zwrotu. Nadaj paczkę.
  4. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
WAŻNE
  1. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis DotPay lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

Warunki odstąpienia od umowy.
1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:
a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
c) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
d) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
e) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
f) szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g) umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
h) umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
i) umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
j) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
k) umów zawartych w drodze aukcji publicznej
l) umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, m)    umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
3. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.
4. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia zawiadomienia o odstąpieniu.
5. Zwroty należy kierować na adres: 

Sklep Obuwniczy TYMOTEO
ul. Warszawska 319 C
42-209 Częstochowa.

6. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
10. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
11. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy, lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
12. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

pixel