WYMIANA

Jak dokonać wymiany?

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. Możesz od razu opłacić nowe zamówienie, lub poczekać na zwrot środków i wówczas dokonać płatności. Jeśli chcesz, aby środki z poprzedniego zamówienia zostały przeksięgowane bezpośrednio na nowe zamówienie podczas jego składania w polu "Uwagi dla sklepu" wpisz wymiana, wówczas po odebraniu zwrotu pieniądze zostaną przekazane na realizację nowego zamówienia. Rezerwacja produktu trwa 14 dni.

Aby dokonać zwrotu, zaloguj się na swoje konto w sklepie i wybierz produkt, który chcesz zwrócić:
https://tymoteo.pl/signin.php

 

Czy wymiana jest płatna?

Jeśli dokonasz zwrotu obsłużonego przez Twoje Konto w Sklepie za pośrednictwem paczkomatów INPOST i wybierzesz opcję pozostawienia środków na saldzie sklepu do wykorzystania na przyszłe zakupy (np. na wymieniany produkt), wówczas sfinansujemy koszt przesyłki zwrotnej i przesyłki z wymienianym towarem. W takiej sytuacji wymiana jest całkowicie darmowa. Z opcji darmowej wymiany można skorzystać jeden raz.

pixel